52 Nap Eve Online

Akár 51 napig is teljesen ingyen játszhatunk az Eve Online nevű MMORPGvel, de vajon van-e esély arra, hogy az 52. napért se kelljen fizetnünk?

Friss topikok

  • Fényezett Rézlábos: Egyetértek veled, az ISK szerintem sem alkalmas arra, hogy egy teljesen kezdőnek kedvet csináljon ... (2010.04.26. 19:50) Pár tanács kezdőknek - 1
  • Ursa Maior: Én is az explorationt javasolom. Csak egy példa: Bloodos területen van egy Mul Zatah Monsterey nev... (2010.04.26. 14:16) 2. Nap: Még mindig vannak tutorialok...
  • 52: Jó kérdés, sokmindent nehéz elképzelni a kézikönyv alapján :) (2010.04.26. 14:13) Mit? Hogyan? Miért?
  • TheElf: Aki nem játszott eve online-vel az nem tudja, hogy a loot esetében mivel játékos vásárol, stb. ezé... (2010.04.16. 14:46) Árak, bevételek
  • 52: Sajnos a tutorial missionök nem ismételhetőek. De tapasztalataim szerint a loot, és a salvage miat... (2010.04.15. 03:24) Egy hosszú nap...

Linkblog

EnerlaNET

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Egy érdekes kis vita

2010.05.10. 16:10 | 52 | Szólj hozzá!

A napokban volt egy érdekes vita arról: Valóban erősebb-e a Caldari faj a többinél játék elején? Ha ugyanis igen, akkor nem annyira meglepő, hogy igen jól haladok a pénzszerzésben. Bár a kereskedelem hasznához nem tesznek hozzá semmit a Caldari hajók, ha közös mission során a loot és a salvage gyűjtése a feladatod akkor arra pl. egy Gallente biztosan jobb, ha lőni kell mégis érezhetőek a különbségek.

Akik a Caldari fajt javasolják megjegyzik: A rakéta sokkal kevesebb skill mellett is tud tűrhető DPSt kihozni, ráadásul nem is kell figyelni sebességekre, távolságokra a teljes lőtávban jó a sebzése. Sok esetben messzebbről tudunk kezdeni lőni, és tudunk alkalmazkodni az ellenfelek resistjeihez. Csupa szép és jó dolog.

Csakhogy: A Gallente erősebb pl. a droneok kapcsán, és míg az ágyúk, rakéták mérete változása kapcsán új és új skillt kell tanulni, így a régi fegyverre jutó skillpont mennyiség nem ad bónuszt nekünk, addig a drone kapcsán egységes a skill és szintén tudjuk változtatni a sebzés típusát.

A modulhelyekkel is kell számolni, ami szintén eldöntheti ki és mikor lesz alkalmas adott missionok gyors befejezésére. Igen ám, de a lőtáv vs sebzés arányt pl. könnyebb lehet ágyúk kapcsán eltolni, könnyebb alkalmazkodni a várható ellenséges hajómérethez, és az elérhető maximális sebzés is jobb mint rakétákkal. Márpedig, ha jó az alap DPSünk, a fogyóeszköz számba menő droneokra felesleges építeni.

A rakéta és a drone megy capacitor nélkül, a többi fegyver viszont nem. A drónokra könnyű skillt szerezni, alacsony szintű missionökben nem olyan nehéz rájuk vigyázni (a level 4 más tészta) igen jó DPS. Sok skill akár bányászathoz segít. És olyan hajóban ülünk aminek a cap recharge rateje arra van tervezve, hogy ágyút is és tankot is használunk egyszerre, de nem függünk az ágyútól, így tank kapcsán ritkán lesz cap problémánk. Nem kell annyit cap skillkre gyúrni. 

A gallente tehát potenciálisan erősebb, de a droneokra odafigyelést tanulni kell. Ellenben a játék elején viszonylag hamar eljuthatunk brutálisan erős droneokig. 

A bejegyzés trackback címe:

https://52nap.blog.hu/api/trackback/id/tr501990101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása