52 Nap Eve Online

Akár 51 napig is teljesen ingyen játszhatunk az Eve Online nevű MMORPGvel, de vajon van-e esély arra, hogy az 52. napért se kelljen fizetnünk?

Friss topikok

  • Fényezett Rézlábos: Egyetértek veled, az ISK szerintem sem alkalmas arra, hogy egy teljesen kezdőnek kedvet csináljon ... (2010.04.26. 19:50) Pár tanács kezdőknek - 1
  • Ursa Maior: Én is az explorationt javasolom. Csak egy példa: Bloodos területen van egy Mul Zatah Monsterey nev... (2010.04.26. 14:16) 2. Nap: Még mindig vannak tutorialok...
  • 52: Jó kérdés, sokmindent nehéz elképzelni a kézikönyv alapján :) (2010.04.26. 14:13) Mit? Hogyan? Miért?
  • TheElf: Aki nem játszott eve online-vel az nem tudja, hogy a loot esetében mivel játékos vásárol, stb. ezé... (2010.04.16. 14:46) Árak, bevételek
  • 52: Sajnos a tutorial missionök nem ismételhetőek. De tapasztalataim szerint a loot, és a salvage miat... (2010.04.15. 03:24) Egy hosszú nap...

Linkblog

EnerlaNET

Nincs megjeleníthető elem

HTML

Mit is tanultunk az elején? (1.)

2010.05.19. 15:47 | 52 | Szólj hozzá!

Sokan mondják: Az elején learning skill. Csakhogy aki csak learning skillt tanul az a tutorialt sem tudja végigcsinálni, és az az idő amíg nem tudsz küldetésekkel, bányászattal haladni gyakorlatilag elvesik számodra, ha a PLEXet szeretnéd elérni. Ha emiatt egy új accountra kell átmentened a vagyont és kidobtad az első 51 nap alatt megszerzett skilleket, akkor az jóval több vesztesség, mintha az első fél évben nem néznél a learning skillre. Ha pedig a fejlődés hiánya miatt feladod a játékot az sem éppen vidám dolog. Ráadásul a learning skillekre sem biztos, hogy lesz pénzed. 

Hogyan érdemes akkor skilleket fejleszteni? Először is: Mindig gondolkodj egy lépéssel előre és próbálj meg feltenni néhány kérdést: Mikor kezdhetsz el a következő céloddal foglalkozni? Milyen skillek kellenek hozzá? Ezek megtanulása mennyi időbe tellik? A maradék időt töltsd ki learning skillekkel. De hogyan is néz ki ez a gyakorlatban?

Egy kezdő karakter rendekezik kb 56000 skill ponttal. Tegyük fel, hogy Gallente karaktert indítasz, így kb a következő képességekkel fogsz rendelkezni:

  • Electronics 3
  • Engineering 3
  • Shield Operation 2
  • Gunnery 2
  • Small Hybrid Turret 3
  • Mining 2
  • Mechanic 2
  • Navigation 3
  • Science 3
  • Gallente Frigate 2
  • Spaceship Command 3

Belépsz a játékba, még korai lenne elcsámborogni skillkönyvért, az első dolgod így is úgy is a tutorial végigcsinálásra lesz, és ez alatt is szeretnél tanulni. Számoljunk úgy, hogy az első 2-3 órában biztos nincs pénzed új skill vásárlására, nem tudod mit fogsz csinálni, ezért keresel egy olyan skillt ami szinte biztos hasznos lesz, mind rövid, mind pedig hosszútávon.

Ha nem akarsz a rakéták miatt átülni egy caldari űrhajóba, hanem maradsz a kicsit nehezebben használható - de valamivel talán erősebb - gallente hajóknál, akkor egyértelmű, hogy a Gallente Frigate képesség legalább 4es szintjére előbb / utóbb szükséged lesz és rövid távon is fejlődsz vele. Miként a Gunnery, a Mechanic is viszonylag fontos skill.

Hamar kiderül: Már egy Gallente Frigate képzés során is megtérülne pár learning skill (Iron Will és Spatial Awareness) megvétele, sőt akár 40 percet is spórolhatnánk vele. Csakhogy 5000 ISKval indulunk és 45000 ISK kellene ahhoz, hogy megvegyünk egy learning skillhez való könyvet. Ez pedig nem tűnik túl jó helyzetnek. Amíg lesz ennyi pénzünk, el tudunk menni könyvet vásárolni addig pedig kell tanulni valamit.

Ergo Gallente Frigate-vel kezdünk, ha a tutorial nem ad hirtelen más tanulni valót - és nem tudunk egy fontos learning skillbe beruházni - akkor ez fog ketyegni az elején. Az első tutorial végére (mire a career advancement agenthez mennénk) remélhetőleg meglesz legalább egy learning skillre a pénz. Akár a sima Learning ha másra nem jut. Ez legalább mindent gyorsít.

Ha kapunk valakitől pénzt - egy tapasztalt játékosnak az alap learning skillek ára nem nagy összeg - akkor ugye érdemes ezekkel foglalkozni. Nomeg azt végiggondolni mire lesz szükség a másnapi tutorialok végigcsinálásához, mit csinálunk másnap. Hamar meglesz az első napi skillplanunk, itt javarészt a tutorial fog diktálni, hogy mit mikor is kapunk meg, de ha tudjuk mit szeretnénk csinálni, milyen hajóra, milyen felszerelésre lesz szükségünk, és annak megfelelő szintű használatához milyen skill hiányzik akkor újra van egy "ekkora kellenek ezek és ezek a skillek" jellegű határidőnk.

Ha a learning skillek további fejlesztése megtérül, esetleg akad fennmaradó idő ezekre, akkor ugye ismét a Learning skillek lesznek fontosak, és egy ilyen időszaknak mindig az elejére kerülnek a learning skillek, maximalizálva a velük elérhető megtakarítást. Hasonlóan fontos a Cybernetics skill, hiszen így a megszerzett implantokat (storyline mission, LP shop, stb) használva is gyorsabban fejlődhetünk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://52nap.blog.hu/api/trackback/id/tr1002015685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása